Mede in verband met zeer recente diefstal uit de eerste etage van dit pand graag je aandacht voor het volgende.
De nieuwe uitbater van het restaurant (Mansion) wil daarom dat IEDEREEN altijd VOORAF bij de bar vraagt of het dakterras toegankelijk is.
De (buiten)trap gebruiken zonder toestemming is niet de bedoeling. ("is alleen voor personeel").
Hij zegt dat hij onlangs alle bezoekers heeft gevraagd het dakterras te verlaten, "stond helemaal vol", want "Ik weet niet wie spotter is en wie een zogenaamde spotter is (lees: dief) en de deur stond open".
Vooraf vragen of het terras vrij is en of je erop mag, was bij de eerdere uitbater(s) ook al een huisregel. Niks vreemd dus, maar nu aangescherpt.
Huisregel Dakterras Restaurant Mansion EHRD
Moderator: gatso76
Forum rules
Huisregel Dakterras Restaurant Mansion EHRD
Last edited by Glidepath on 09 Sep 2024, 10:48, edited 5 times in total.
Hoera d'revolutie, 't is eindelijk zover', maar de nwe leiders blijken net zo autoritair
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Re: Huislregel Dakterras Restaurant Mansion EHRD
Prima.
Beetje beleefdheid kost niets.
En wellicht kunnen "we" extra ogen en oren zijn?
Al was het maar als mede belanghebbenden......
Beetje beleefdheid kost niets.
En wellicht kunnen "we" extra ogen en oren zijn?
Al was het maar als mede belanghebbenden......
"Nix bliev wie it es"
Re: Huisregel Dakterras Restaurant Mansion EHRD
Aanvullend hierop, geen huisregel maar wel een beetje common sense: het wordt door het restaurant zeer gewaardeerd als wij, als het kan, een drankje of wat lekkers bestellen. Dit is van onze kant ook een stukje waardering naar het restaurant toe dat we gebruik mogen maken van deze locatie.
RVG
Dat lijkt me inderdaad niet meer dan logisch toch? Zij zorgen voor goede faciliteiten. Daar gratis gebruik van willen maken is in mijn optiek asociaal.RudiMD11 wrote: ↑09 Sep 2024, 12:59 Aanvullend hierop, geen huisregel maar wel een beetje common sense: het wordt door het restaurant zeer gewaardeerd als wij, als het kan, een drankje of wat lekkers bestellen. Dit is van onze kant ook een stukje waardering naar het restaurant toe dat we gebruik mogen maken van deze locatie.
flown in: Things with wings
- Richard from Rotterdam
- Scramble Master
Precies en anders hebben we binnenkort wéér een faillissement in dit pand...
- herky
- Scramble Senior
- Type of spotter: photographer/reader
Gisteren ook een goed gesprek gehad met de eigenaar. Aardige man. Op mijn vraag hoe hij omgaat met spotters was hij positief en inderdaad even vragen of je naar boven mag ivm eventueel een feest of iets anders in de zaal boven bij het dakterras.
Hij vertelde mij ook dat er een IPad gestolen was de vorige keer dat het zo druk was met spotters.
Na de Dakota te hebben gefotografeerd even tijd gemaakt voor een drankje en een praatje over fotografie.
Hij vertelde mij ook dat er een IPad gestolen was de vorige keer dat het zo druk was met spotters.
Na de Dakota te hebben gefotografeerd even tijd gemaakt voor een drankje en een praatje over fotografie.