patric wrote: ↑15 Jun 2024, 08:49
Ik zie dat de ph-yxh al vanaf 31 mei niet meer vliegt
heeft dit ook temaken met het tekort aan co-piloten zoals ik hier lees
Woensdag 17 Juli vlieg ik naar Tenerife.
Eerst stond er heen een B738 en terug een A321N op de planning, nu staat er heen een A320? en terug een B738 gepland.
Bij de stoelkeuze staat het bekende plaatje van de A321N, maar dan korter (30 rijen) en zonder extra nooduitgangen tussen de vleugel en staart.
Nu heb ik rondgekeken, maar kwam geen tijdelijke (wet)lease Airbussen tegen? Heb ik iets gemist?, of gaan de de Franse A320N inzetten?
KLMSafetyHerald wrote: ↑27 Jun 2024, 16:02
Nu heb ik rondgekeken, maar kwam geen tijdelijke (wet)lease Airbussen tegen? Heb ik iets gemist?, of gaan de de Franse A320N inzetten?
D-AICA van Condor vliegt momenteel ook voor HV, hij is zojuist op Schiphol geland vanuit Kos.
patric wrote: ↑15 Jun 2024, 08:49
Ik zie dat de ph-yxh al vanaf 31 mei niet meer vliegt
heeft dit ook temaken met het tekort aan co-piloten zoals ik hier lees
In dat kader: vanmorgen (29/6) stonden er zes A321's op Schiphol, de eerste vlucht vertrok pas rond 13.25 lokale tijd.
KLMSafetyHerald wrote: ↑27 Jun 2024, 16:02
Nu heb ik rondgekeken, maar kwam geen tijdelijke (wet)lease Airbussen tegen? Heb ik iets gemist?, of gaan de de Franse A320N inzetten?
D-AICA van Condor vliegt momenteel ook voor HV, hij is zojuist op Schiphol geland vanuit Kos.
Verwar de problemen in de luchtvaart als geheel niet met problemen in een bedrijf. Of problemen in de samenleving, zoals een tekort van meer dan 60.000 technici.
Inkjet wrote: ↑01 Jul 2024, 06:30
Verwar de problemen in de luchtvaart als geheel niet met problemen in een bedrijf. Of problemen in de samenleving, zoals een tekort van meer dan 60.000 technici.
Inkjet wrote: ↑01 Jul 2024, 06:30
Verwar de problemen in de luchtvaart als geheel niet met problemen in een bedrijf. Of problemen in de samenleving, zoals een tekort van meer dan 60.000 technici.