Scramble gaat digitaal
Forum rules
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Re: scramble gaat digitaal
Kleine opmerking. Ik werd vandaag in 1 keer uit Scramble magazine gegooid.
Mijn abonnement is verlopen!
Dat was me blijkbaar ontgaan.
Dat is op zich niet zo erg, maar krijg je daar geen reminder meer voor?
Betaling gaat wel lukken, maar kan dat "soepeler"?
Herinnering vantevoren is handiger.
Toch?
Mijn abonnement is verlopen!
Dat was me blijkbaar ontgaan.
Dat is op zich niet zo erg, maar krijg je daar geen reminder meer voor?
Betaling gaat wel lukken, maar kan dat "soepeler"?
Herinnering vantevoren is handiger.
Toch?
"Nix bliev wie it es"
- Antheii
- Scramble Master
- Type of spotter: S4.5
- Subscriber Scramble: frm 1981
+1
Er was inderdaad geen reminder geweest
Maar vanochtend meteen goed gemaakt.
Er was inderdaad geen reminder geweest
Maar vanochtend meteen goed gemaakt.
(\ /)
( . .)
C('')('') - Meet Tiny Bunny. Copy Tiny Bunny to help him on his way to world domination
( . .)
C('')('') - Meet Tiny Bunny. Copy Tiny Bunny to help him on his way to world domination
- ATCSpooky
- Scramble Senior
- Type of spotter: Eerst de foto dan het nummer.... (F..)
- Subscriber Scramble: ATCSpooky
Me too!
Reminder en/of renewal button zou al heel erg helpen.
Reminder en/of renewal button zou al heel erg helpen.
Many have an image of me; few get the picture
- lievers-online
- Scramble Junior
- Type of spotter: Rather take a picture of the moment
- Subscriber Scramble: tja
#me too!
Actually thought i missed it in my email/private message when i looked for it this week, paid when i noticed the deadline
Actually thought i missed it in my email/private message when i looked for it this week, paid when i noticed the deadline
Re: Scramble gaat digitaal
Indeed, the current process of renewing a subscription is not ideal.
With more important issues on the website tackled by now, we think things will be improved in the near future.
If so, we can also re-introduce the advance warnings again without enduring side effects, like people paying twice.
Jaap
With more important issues on the website tackled by now, we think things will be improved in the near future.
If so, we can also re-introduce the advance warnings again without enduring side effects, like people paying twice.
Jaap
Subscription dept.
Editor Scramble Magazine
Editor Scramble Magazine
-
- Scramble Newbie
- Type of spotter: civil
- Subscriber Scramble: Paul Stam
Ook ik ben het slachtoffer. Ik heb er over gemaild, maar geen reactie. Maar omdat mijn abonnement ook onverwachts is beeindigd, moet ik me dat opnieuw aanmelden of lossen jullie het op en naar welke rekening moet ik de €10,- overmaken?
Paul Stam
Paul Stam
- Canberra TT.18
- Scramble Addict
- Type of spotter: S4
Ik kom er vandaag ook niet meer in.
Ook een reminder mailtje vandaag.
Meteen maar weer geshopt en aangemeld. Nu wachten tot ik er weer volledig in kan.
Op shoppagina staat overigens renewal proces.
Pieter
Ook een reminder mailtje vandaag.
Meteen maar weer geshopt en aangemeld. Nu wachten tot ik er weer volledig in kan.
Op shoppagina staat overigens renewal proces.
Even reminder voor mezelf maken half december alvast voor 2025 te betalen.At the end of the subscription you will receive a standard notification that you subscription was ended. Renewal must be done following the same process mentioned above.
NOTE: If you renew before the end of the current subscription, you will still receive the ending notification. This can be ignored.
Pieter
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Miguel van der Loos
Mij overkwam hetzelfde. Ik heb opnieuw 10 euro overgemaakt en wacht mijn bevestiging van mijn hernieuwde abonnement af.
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Miguel van der Loos
Ik kan weer in het "subscriber content". Dank je wel voor de snelle service.Miguel van der Loos wrote: ↑05 Jan 2024, 21:46 Mij overkwam hetzelfde. Ik heb opnieuw 10 euro overgemaakt en wacht mijn bevestiging van mijn hernieuwde abonnement af.
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: S3
- Subscriber Scramble: Numbercruncher
Idd vandaag een mailtje zonder instructies ontvangen. Volgens mij ging dat vorig jaar een stuk soepeler? Anyways, geld is overgemaakt, en we wachten de toegang af...
"In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move."
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Scramble Newbie
- Type of spotter: civil
- Subscriber Scramble: Paul Stam
Net weer €10,- betaald en kan er meteen weer in. Opgelost dus.
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Proces is vandaag nog hetzelfde;
"Hi Stefan,
Your subscription for the Product Subscribe to Scramble is Expired.
Thank you."
Ik meld het alleen om het actiepunt hoger op de agenda te houden. Kan me voorstellen dat er mensen afhaken en niet meer terugkomen.
Gr,
Stefan
"Hi Stefan,
Your subscription for the Product Subscribe to Scramble is Expired.
Thank you."
Ik meld het alleen om het actiepunt hoger op de agenda te houden. Kan me voorstellen dat er mensen afhaken en niet meer terugkomen.
Gr,
Stefan
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: Photographer
Indien PayPal wordt gebruikt voor betaling; er is een optie dat abonnementen automatisch verlengd worden. Of daar dan ook een reminder voor wordt gestuurd heb ik even niet scherp. Wellicht de moeite waard om daar even in te duiken .
Daniel Ravenswaay
Cleared Hot Aviation Media
Cleared Hot Aviation Media
-
- Scramble Master
- Type of spotter: Mil & ex-mil, zowel nummers als platen!
- Subscriber Scramble: patrick dirksen
Dag bestuur,patrick dirksen wrote: ↑09 Sep 2023, 19:31Is hier nog ooit verder over nagedacht? Ik zit nog steeds met het gevoel dat ik geen Scramble meer heb. Ik gebruik de databases en het messageboard, maar alle updates en showreports en zo gaan aan me voorbijpatrick dirksen wrote: ↑16 Feb 2023, 20:00 Dank voor de reactie!
Dat er geen stap terug naar papier komt, hoe jammer ik dat ook vind, had ik ook niet meer verwacht hoor
Maar wellicht is het wel een optie om een enquête onder de abonnees te houden over die pdf-variant, inclusief de extra kosten die daarmee samen zouden gaan? De huidige abonnementsprijs van € 10 per jaar is wat mij betreft een lachertje, en als ik het dubbele zou moeten betalen om die software te kunnen rechtvaardigen, zou dat voor mij in elk geval geen probleem zijn. En qua format zou je nog kunnen denken aan een te downloaden versie waarbij foto's niet meegenomen worden, zodat de downloadtijd en de bestandsgrootte beperkt blijven.
Een offline pagina gaat 'm niet worden voor mij, daar kan ik nog steeds niks in "afstrepen" of andere notities bij maken. Het zou toch mogelijk moeten zijn iets pdf-achtigs te realiseren? Er is eerder gezegd op korte termijn niets te verwachten, maar we zijn ondertussen weer ruim een half jaar verder. Volgens mij zijn er genoeg mensen die dit heel graag zouden hebben, en vast ook wel bereid zijn daar iets meer voor te betalen als er inderdaad hogere kosten aan verbonden zijn.
Ik zou hier nog graag antwoord op krijgen.
Groeten,
Patrick
Cheers,
Patrick Dirksen
Tristar Aviation
Patrick Dirksen
Tristar Aviation