Zit net in de bekende '787 tables' te kijken en daar is 60297 nu voor Eva air. 42501 is undergoing final assembly. Er is inmiddels een ander cn voor KLM verschenen: 42494. Die staat nog in de lijst 'to be assembled...'.
'.
Zit net in de bekende '787 tables' te kijken en daar is 60297 nu voor Eva air. 42501 is undergoing final assembly. Er is inmiddels een ander cn voor KLM verschenen: 42494. Die staat nog in de lijst 'to be assembled...'.
Zg,AKH cointainers.HV-EIN wrote: ↑16 May 2022, 15:16 Wat ik me al een tijdje afvraag nu Schiphol en KLM zo slecht in het nieuws komen vanwege personeelstekorten en zware werkomstandigheden: gaat KLM gebruik maken van de LD3-45 cargo containers in de A320neo serie? Dit lijkt me efficiënter en ARBO-technisch prettiger dan bagagemedewerkers die steeds in een klein ruim moeten kruipen.
The agreement will have an initial duration of 10 years. Air France-KLM and CMA CGM will join and exclusively operate the full-freighter aircraft capacity of the respective airlines consisting initially of a fleet of 10 full-freighter aircraft, and an additional combined 12 aircraft on order:
4 full-freighter aircraft at CMA CGM Air Cargo (with outstanding orders for an additional 8 aircraft, 2 of which may be operated by Air France-KLM in the future),
6 full-freighter aircraft at Air France-KLM Group based at Paris-Charles de Gaulle airport and Amsterdam Airport Schiphol (with outstanding orders for an additional 4 aircraft).
Heeft iemand een idee wat er met de OE-LDV - ex PH-AON gaat gebeuren? Staat het toestel nog op Schiphol?YS11 wrote: ↑19 Apr 2022, 17:22OE-LDV,staat al sinds half December 2021,beton te happen, eerst een tijd voor hangaar 14, later op de plek van de voormalige hangaar 9 op oost, zou afgelopen Januari al weg gaan,maar is hier dus nog steeds.patrick@tediek.com wrote: ↑19 Apr 2022, 17:15Dat heb ik ook gelezen maar ik kan geen vlucht gegevens vinden van de OE-LDV. De laatste AON vlucht was volgens Flightradar24 een test vlucht.
Toestel is vrijdag 3 juni van Amsterdam naar Lleida-Alguaire in Spanje gevlogen.patrick@tediek.com wrote: ↑09 Jun 2022, 22:48 Heeft iemand een idee wat er met de OE-LDV - ex PH-AON gaat gebeuren? Staat het toestel nog op Schiphol?
Deed een wing wave na take-off van RWY04Iemand91 wrote: ↑09 Jun 2022, 22:58Toestel is vrijdag 3 juni van Amsterdam naar Lleida-Alguaire in Spanje gevlogen.patrick@tediek.com wrote: ↑09 Jun 2022, 22:48 Heeft iemand een idee wat er met de OE-LDV - ex PH-AON gaat gebeuren? Staat het toestel nog op Schiphol?
Voor de PH-BKL was dit de tweede vlucht. De eerste vlucht was op 10 juni 2022 vanaf CHS. Die duurde maar 24 minuten.