EHAM 25-10-2010 split

ImageSocial talk, maar dan in het Nederlands. Dit is de opvolger van het Praethuis uit het BBS tijdperk. Tagline verplicht !

Forum rules
Image
Post Reply
Zwanenburger
Scramble Newbie
Scramble Newbie
Posts: 45
Joined: 08 Jul 2008, 11:51
Subscriber Scramble: Zwanenburger

EHAM 25-10-2010 split

Post by Zwanenburger »

Net voor de baandrempel gestopt, In ieder geval een bandl van de velg.
Fotos:

Image

Image

Image
nick777
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 352
Joined: 27 Jan 2008, 16:50
Subscriber Scramble: nick777

Re: EHAM 25-10-2010

Post by nick777 »

MAS017 wrote:
nuckleuz wrote:Vlucht KL7422, PH-BFR gaat zo binnenkomen op 06. Is dit een testvlucht?

Grt, Erik
Een LESvlucht; komt van Vatry...

Lesvlucht met een 747? Wordt toch tegenwoordig in de sim gedaan? Wat was de rede? Zijn ze weer druk met opleiden?
User avatar
Mick Janssens
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 671
Joined: 08 May 2010, 18:00
Type of spotter: Civil / Military

Re: EHAM 25-10-2010

Post by Mick Janssens »

nick777 wrote:
MAS017 wrote:
nuckleuz wrote:Vlucht KL7422, PH-BFR gaat zo binnenkomen op 06. Is dit een testvlucht?

Grt, Erik
Een LESvlucht; komt van Vatry...

Lesvlucht met een 747? Wordt toch tegenwoordig in de sim gedaan? Wat was de rede? Zijn ze weer druk met opleiden?
Een lesvlucht met een 747 zie je (nog) niet vaak, wel weet ik dat de KLM Flight Academy lesvluchten met een 737 uitvoert. Het zou dus eigenlijk best wel logisch zijn dat ze nu ook beginnen met opleiden (op deze manier) voor grotere toestellen, wanneer een van deze studenten gaat solliciteren zullen ze sneller worden aangenomen als ze al wat vlieguren op een echt toestel hebben.
Verder waren ze altijd al bezig met opleiden, alleen waren er weinig baanmogelijkheden. Dit trekt gelukkig wel weer aan!
nick777
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 352
Joined: 27 Jan 2008, 16:50
Subscriber Scramble: nick777

Re: EHAM 25-10-2010

Post by nick777 »

Een lesvlucht met een 747 zie je (nog) niet vaak, wel weet ik dat de KLM Flight Academy lesvluchten met een 737 uitvoert. Het zou dus eigenlijk best wel logisch zijn dat ze nu ook beginnen met opleiden (op deze manier) voor grotere toestellen, wanneer een van deze studenten gaat solliciteren zullen ze sneller worden aangenomen als ze al wat vlieguren op een echt toestel hebben.
Verder waren ze altijd al bezig met opleiden, alleen waren er weinig baanmogelijkheden. Dit trekt gelukkig wel weer aan!
Ik weet dat de 747 sims van KLM op oost D niveau hebben. Dus die uren mag je rekenen als echte vlieguren(ook de 6 t/o,landing). Vandaar dat ik het vreemd vind. Lessen op een 747... kostbaar...
User avatar
Mick Janssens
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 671
Joined: 08 May 2010, 18:00
Type of spotter: Civil / Military

Re: EHAM 25-10-2010

Post by Mick Janssens »

nick777 wrote:
Een lesvlucht met een 747 zie je (nog) niet vaak, wel weet ik dat de KLM Flight Academy lesvluchten met een 737 uitvoert. Het zou dus eigenlijk best wel logisch zijn dat ze nu ook beginnen met opleiden (op deze manier) voor grotere toestellen, wanneer een van deze studenten gaat solliciteren zullen ze sneller worden aangenomen als ze al wat vlieguren op een echt toestel hebben.
Verder waren ze altijd al bezig met opleiden, alleen waren er weinig baanmogelijkheden. Dit trekt gelukkig wel weer aan!
Ik weet dat de 747 sims van KLM op oost D niveau hebben. Dus die uren mag je rekenen als echte vlieguren(ook de 6 t/o,landing). Vandaar dat ik het vreemd vind. Lessen op een 747... kostbaar...
Dan is het inderdaad apart, en ook kostbaar! Achja het zijn niet onze kosten zullen we maar zeggen..

Fijne avond,
Mick
User avatar
cHabu
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 5524
Joined: 22 Jan 2005, 20:49
Subscriber Scramble: cHabu
Location: Alkmaar / Wijchen
Contact:

Re: EHAM 25-10-2010 split

Post by cHabu »

Een simulator is leuk, maar haalt het vast niet in vergelijking met het echte werk.... :)
Image

=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)

Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
Post Reply

Return to “'t Praethuys”