Zoals Stefan als zegt, dan loop je achter.Gerard wrote:Waarom?ehusmann wrote:3=2 mag van mij ook. Zolang het maar niet 3 is.
Erwin
Zoals Stefan als zegt, dan loop je achter.Gerard wrote:Waarom?ehusmann wrote:3=2 mag van mij ook. Zolang het maar niet 3 is.
Omdat zand niet lekker smaakt: krijg je een droge keel van.ehusmann wrote:Alsof dat wat uitmaakt. Je vraagt toch ook niet aan Obama waarom hij een ijsje eet op Hawaii?
Erwin
Dit is de poll van vorige week, maar toen was jij er niet. Daarom hebben jouw alter ego's toen waargenomen... is eigenlijk prima bevallen... zou er niks op tegen hebben als die jou deze week weer vertegenwoordigen hier...Boudewijn van Oirschot wrote:wat is dit nu weer voor klote-poll, heb daar niet op gestemd overigens
Dat bedoel ik, daarom vraag ik er dus niet naar.Flyboy wrote:Omdat zand niet lekker smaakt: krijg je een droge keel van.
om dat ie gedonder krijgt als ie dat op pak'm beet Sachalin doet?ehusmann wrote:Alsof dat wat uitmaakt. Je vraagt toch ook niet aan Obama waarom hij een ijsje eet op Hawaii?
Erwin
Zag er net weer zo'n irri spotje van voorbij komen jaPolecat wrote:droge kelen kun je smeren he
als je daar last van hebt zou ik clearasil spot fighting creme adviseren...Boudewijn van Oirschot wrote:Zag er net weer zo'n irri spotje van voorbij komen jaPolecat wrote:droge kelen kun je smeren he
de iroqois branden en schreeuwen beter, slechte keuze dus van de smorebrothersPolecat wrote:gaat zweden apaches kopen? daar zou ik voor stemmen!
als het om branden en schreeuwen gaat kunnen ze beter 99 orks kopen ja....Nilson wrote:de iroqois branden en schreeuwen beter, slechte keuze dus van de smorebrothersPolecat wrote:gaat zweden apaches kopen? daar zou ik voor stemmen!
[ Post made via Mobile Device ]
Door dat zand heb ik nu ook pijn in mijn keel, dan lukt schreeuwen niet meer zo. Gelukkig hebben we hier geen 'voice', anders wordt het ondragelijk...Polecat wrote:als het om branden en schreeuwen gaat....