TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- cHabu
- Scramble Master
- Posts: 5536
- Joined: 22 Jan 2005, 20:49
- Subscriber Scramble: cHabu
- Location: Alkmaar / Wijchen
- Contact:
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Op het web zojuist de PH-TFF in het nieuwe TUI-jasje...
CLICK PHOTO FOR LARGER
(Posted with permission.)
CLICK PHOTO FOR LARGER
(Posted with permission.)
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Als de 3 76W's de C Check in gaan, krijgen deze dan ook het nieuwe kleurenschema?B767-300ER wrote:Dat klopt niet. Dat is slechts een aanname van jouw kant.theowal wrote:Ik denk dat de 767's AHX en AHQ de duitse vluchten gaan uitvoeren??? Omdat ze eigenlijk beton staan happen ?? Correct my als niet klopt!
[ Post made via Mobile Device ]
De keuze dat die nu beton staan te happen en enkel ingezte worden voor ACMI's is puur omdat ze duurder in verbruik zijn en dat de AHX aan het maximale aantal vlieguren cq starts/landingen begint te komen en dat deze nog een jaartje mee moet. Voor de eigen vluchten kan het in de winter prima af met de 3 76W's. Dit wordt straks weer anders als het drukker wordt, plus dat de 3 OY kisten allemaal dit voorjaar nog een C Check krijgen.
-
- Scramble Master
- Posts: 3523
- Joined: 03 Dec 2006, 22:10
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
- Location: Airshows, EHKD, Where HAT eh took me
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Volgens mij hoort een repaint pas bij een D check.Jwal1996 wrote:Als de 3 76W's de C Check in gaan, krijgen deze dan ook het nieuwe kleurenschema?
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- Ricardo 767-200ER
- Scramble Addict
- Posts: 1388
- Joined: 25 Jul 2008, 23:01
- Type of spotter: Civil and Military
- Subscriber Scramble: Ricardo 767-200ER
- Location: EHAM/AMS
- Contact:
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Het gebeurt meestal wel maar het hoeft niet perse het kan ook los staan van een onderhoudsprogramma zie de bezoekers bij de KLM E&M (iberia, saudia, alitalia etc.) Corsair in dat geval komt hier dan ook voor een cabin upgrade, toch hoop ik de laatste nederlandse 767's en een nieuw jasje te zien.aviodromefriend wrote:Volgens mij hoort een repaint pas bij een D check.Jwal1996 wrote:Als de 3 76W's de C Check in gaan, krijgen deze dan ook het nieuwe kleurenschema?
Best regards,
Ricardo de vries
- cHabu
- Scramble Master
- Posts: 5536
- Joined: 22 Jan 2005, 20:49
- Subscriber Scramble: cHabu
- Location: Alkmaar / Wijchen
- Contact:
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Ik ga er vanuit dat dit budget gerelateerd is ("zodra er geld voor is").Jwal1996 wrote:Als de 3 76W's de C Check in gaan, krijgen deze dan ook het nieuwe kleurenschema?
Uiterlijk bepaald tenslotte een groot deel van je imago.
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Je bent zowiezo verplicht eens in de zoveel jaar je kist helemaal kaal te krabben en opnieuw te spuiten. Vaak valt dit gelijk met een D check, maar niet altijd.
Bij de PHAHX is het in december 2011 gebeurd, zonder enige check. Volgens mij is de PHTFA in het najaar aan de beurt. (Dan heeft ie zijn D Check dacht ik)
Overigens blijven de OY zeven-zesjes nog wel even in de vloot, dus die worden tzt ongetwijfeld nog wel in de nieuwe kleuren gespoten...
[ Post made via Mobile Device ]
Bij de PHAHX is het in december 2011 gebeurd, zonder enige check. Volgens mij is de PHTFA in het najaar aan de beurt. (Dan heeft ie zijn D Check dacht ik)
Overigens blijven de OY zeven-zesjes nog wel even in de vloot, dus die worden tzt ongetwijfeld nog wel in de nieuwe kleuren gespoten...
[ Post made via Mobile Device ]
Last edited by B767-300ER on 27 Mar 2013, 07:01, edited 1 time in total.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Ik denk dat de gemiddelde TFL passagier dat echt geen reet interesseert, als ze maar zo goedkoop als mogelijk in de Turkse zon kunnen liggen, liefst 2 weken voor onder de 1000 euro met 6 personencHabu wrote:
Uiterlijk bepaald tenslotte een groot deel van je imago.
[ Post made via Mobile Device ]
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Posts: 12
- Joined: 28 Jun 2011, 20:14
- Subscriber Scramble: nee
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
B767-300ER wrote:Ik denk dat de gemiddelde TFL passagier dat echt geen reet interesseert, als ze maar zo goedkoop als mogelijk in de Turkse zon kunnen liggen, liefst 2 weken voor onder de 1000 euro met 6 personencHabu wrote:
Uiterlijk bepaald tenslotte een groot deel van je imago.
[ Post made via Mobile Device ]
Ho ho ho, Dit is wel heel kort door de bocht.
Wij , als bewuste Arkefly vakantieganger betalen toch graag ietsje meer voor de zelfde Turkse vakantie, om daardoor wel door Arkefly vervoerd te worden. Comfortclass, Meer bagage gewicht, meer beenruimte ( ook in economy) en dit jaar eigen parkeergelegenheid op Schiphol zijn toch net die extra centen waard. Als we echt voor de centen kiezen, gingen we wel met HV of Corendon.
Dat daarbij de kisten er verzorgt uitzien, ondanks dat enkele al behoorlijk oud zijn, is zeker ook een factor.
With regards,
Flightjack
PS Waar heb je die vakantie voor 6 onder de duizend gevonden???
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Ik bedoel de buitenkant van de kist. Menigeen ziet het op schiphol niet eens.
En ik had het ook over de gemiddelde TFL passagier. Daar val jij duidelijk niet onder (Alhoewel de keuze voor comfortclass of premium comfort mij er ook altijd toe zet de reis bij ArkeFly onder te brengen)
En ik had het ook over de gemiddelde TFL passagier. Daar val jij duidelijk niet onder (Alhoewel de keuze voor comfortclass of premium comfort mij er ook altijd toe zet de reis bij ArkeFly onder te brengen)
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
[ Post made via Mobile Device ]
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Paar maanden moet een paar weken zijn.
Eind april/begin mei zal de TFF weer voor Arkefly gaan vliegen
Eind april/begin mei zal de TFF weer voor Arkefly gaan vliegen
-
- Scramble Master
- Posts: 12577
- Joined: 04 Nov 2006, 20:29
- Location: At any airport
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Hello
Ik hoorde 16/04 in de wandelgangen. (Datum dat de PHTFF terug naar Arke komt)
Mvg,
[ Post made via Mobile Device ]
Ik hoorde 16/04 in de wandelgangen. (Datum dat de PHTFF terug naar Arke komt)
Mvg,
[ Post made via Mobile Device ]
All my posted timings are local !
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Ok, ik zal het iets nauwkeuriger maken..
De TFF komt op 15/16 april Weer terug bij Arkefly, waarna hij nog voor een week de schuur in gaat om de stoelen weer op de juiste plek te zetten.
Vanaf 25 april Zal hij dan weer in gebruik genomen worden.
De TFF komt op 15/16 april Weer terug bij Arkefly, waarna hij nog voor een week de schuur in gaat om de stoelen weer op de juiste plek te zetten.
Vanaf 25 april Zal hij dan weer in gebruik genomen worden.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
En dan zal ik nog preciezer zijn:
Terugkomst van de PH-TFF naar ArkeFly:
15-04 08.50 JAF 111 BRU BRU 73H PH-TFF.
Terugkomst van de PH-TFF naar ArkeFly:
15-04 08.50 JAF 111 BRU BRU 73H PH-TFF.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Senior
- Posts: 263
- Joined: 24 Apr 2008, 17:22
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Is ook al bekend welke vlucht de TFF als eerste zal doen op de 25e?
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]